زرافه


خوب شد زرافه نشدیم

وگرنه قورت دادن بغض هایمان

عمری طول می کشید!

nilufar ۱۲ ۱۵
سایه هیچ
تعبیر بسیار زیبایی بود
خوشمان امد...
احسنت

بنظرت زرافه ها میتونن بالا بیارن؟ 

ツTik Tak
خوشحالم که زرافه نیستی

منم همینطور ^_^

ناشناس
به چه نکته ی ظریفی اشاره کردید.جالبه!

ما اینیم دیگه. خواهش میکنم

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
واقعا  :"(

:(

ابوالفضل ابراهیمی
بهش تا به حال فکر نکرده بودم :)

حالا فکر کن

نویسنده عشق
من قدم درازه بهم میگن زرافه :|
خودش نیستم :)

قد بلند که خیلی خوبه خوش بحالت من 162

پاییزک :)
چه خوب بود ... وای ... :'(

مرسی عزیزم

amir farhad
نه من تایم گرفتم 3-4 ثانیه بیشتر طول نمیکشه :)

چجوری آزمایش کردی؟ چکار کردی که بیچاره بغض کرد؟

طاها میرویسی
قورت دادن آب دهنامون هم طول می گشید!

بله همینطور بالا آوردن 

امین فروزان
نه فکر نکنم دیگه این حد طول بکشه.حداکثر پنج دقیقه ای دیگه نه بیشتر طول می کشید بغض هایمان را  قورت دهیم. 

^_^ 

مهدی مهدوی
به نظرم اگه زرافه می شدیم دیگه بغضم نداشتیم؛ درسته؟!!!

نمیدونم من که زرافه نیستم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان