سرنوشت


ترسیده ای؟

                         از که؟

از جهان؟ 

                      من جهانت

از گرسنگی؟

                    من گندمت

از بیابان؟ 

                   من بارانت

از زمان؟

                  من کودکیت

از سرنوشت؟

                         من هم از سرنوشت می ترسم...

nilufar ۴ ۱۴
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
من از سرنوشت هم ترسانم:"(

نترس من اینجام

سیّد محمّد جعاوله
خوب خوب

خفه خون پلیز

yasi adkd
عالی بود ...

مرسی گلم ^_^

طاها میرویسی
:(
ترس...

:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان