اتفاق


در یک مهمانی

یک خیابان

یا حتی یک مغازه

چرا برحسب اتفاق

ما جایی به هم برنمی خوریم؟

nilufar ۱۳ ۱۶
آرین :)
الان من نمیفهمم اینارو همینجوری میای یا عاشق شدی ؟
:))

متناش قشنگه حتما که نباید کسی رو دوست داشته باشم

طاها میرویسی
چرا نخوریم!

متوجه منظورتون نشدم

elahe sodagar


+++++

بوس بوس بوس 

امین فروزان
...

... ؟

yasi adkd
...

... ؟ 

سیّد محمد جعاوله
چرا واقعا چرا

نیدونم

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
++++++++++عاللللی و بینظیر

^_^

سید مصطفی موسوی همایون
عالی

لطف دارید :)

مهدی ابوفاطمه
خیلی پست هاتون خاصن مثل خودتون
موفق و پیروز باشید

یعنی عجیب و غریب هستم؟

محمد حسین
زیبا بود :)
شازده کوچولو
«« رفتی و ماندی »»

تمام دل‌خوشیِ من شدی

امید جانم شدی

ناگه

تمامِ دل‌خوشیِ من؛ رفتی؟

تو رفتی

دلم رفت

جانم رفت

چشمانم کنارِ حوض

با اشک‌ها جاماند

تو رفتی

اما

عمیق‌تر از دلتنگی

در گلویم بغضی شدی، ماندی


(( نویسنده هستم و نه شاعر:  شازده کوچولو))

همدم تنها
لایک 👍 👍 👍 👍

مرسی آقا همدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان