چشم های تو


چشم های تو

وقت زیادی از خدا گرفت

اگر آفریده نمی شد

زیبایی بیشتری

به کوه

به دریا

به جنگل

می رسید.

nilufar ۱۰ ۷
محمد حسین
زیبا بود :)

خیلی ممنون محمد جان

η!li ツ
خوشگل بود لایک

ممنون نیلی ؟!!!

yasi adkd
زیبا بود :)
لایک ...

چشمات زیباست مرسی از لطفت

مهران تندیس چت
لایک

مرسی

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
عااالییییییییی بود یه عالمه لااایک

خواهش میکنم سحر بازم به من سر بزن

طاها میرویسی
چشمای تُ تو حسو حال خوب من دست داره

^_^

Bad girl
خیلی سنگین بود.....
حال کردم.....👍

فدای تو دختر بد ...

سید مصطفی موسوی همایون
جالبه موفق باشید

^_^

η!li ツ
اوهوم نیلی ام :)

منم نیلو ام ^_^

η!li ツ
خوشبختم هم اسم جان n_n

نه تو نیلی هستی من نیلو یکم فرق داریم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان