چشمانت


چگونه است ؟
که هر گاه با سپاهی مسلح به جنگ چشمانت می آیم
باز هم اسیر می شوم؟

nilufar ۱۰ ۵
سیّد محمد جعاوله
@
عکس
elahe sodagar
لایک

مرسی الهه 

آرین :)
چشماش شوره خخخخ 😂😂😂😂😬😬 

D:

وا ؟ از کجا میدونی؟

طاها میرویسی
چه تفنگی!
بایدم اسیر بشی!!

اااااااااااا مسخره نکنید :(

نویسنده عشق
:| عکس :| متن :|

بهم نمیان؟ عکس خوبه متن بده؟ از وبلاگ کناره گیری کنم برم سبزی پاک کنم؟ 

سایه هیچ
چشای بعضی ها گرگ داره
گرگ.......

چشمای من هاپو داره مراقب باشید ^_^

ツ η!li
میگم با اون تفنگه نیای وب من:|میترسم وبم اسیرت شه :)

من خودم اسیرتم ^_^ حالا هی منو مسخره کنین تا آهم به کمرتون اصابت کنه بیفتین گوشه خونه 

محدثه ...
عالی...

مرسی

امین فروزان
نمی دونم عکس از کجا اوردی ولی عجب خلاقیتی!!!یک پلیسکه تفنگ ******* دستشه
چه جالب!

متوجه منظورتون نشدم :(

Reza ♥♥♥
ببخشید به این وبم سر بزن
nex1faz.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان