دریا


دریا را 

از چه کسی بپرسم 

که بشناسد 

و غرق نشده باشد؟

nilufar ۱۱ ۱۱
....ANNA ....
عالی بود.
یه سربه وبلاگ ماهم بزنی بدنیستا..
:)

باشه چشششم حتما

اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
+
ح... امید
از ماهی بپرس
البته باید زبان اونا را بلد باشی

بلدی ؟؟؟

نههه مگه تو بلدی؟؟

m2. gh
فوق العاده است ....

خیلی ممنون دوست عزیز

ツ η!li
از من بپرس :/

:) لایک

باشه نمیپرسم

نویسنده عشق
عاشق گویاست و بیان رسا :)
فک کنم ربط داشت :|

نمیفهمم معنیشو

شیکسون (^_^)
شاید غرق شدن چون خوب نشناختنش...

فکر کنم برعکس باشه

S҉A҉H҉A҉R҉ ....
عالیییییییییی مثل همیشه

ممنونم سحر جون

طاها میرویسی
:(
من شنا بلد نبودم...

الان بلدی؟

شیکسون (^_^)
اگه اینجوری فرض کنیم که از شناخت کامل و درست باهاش یکی شدن و توش غرق شدن، درسته...
من منظورم این بود که چون درست نمیشناسن غرق میشن، شاید اگه دریا رو درست بشناسن غرق نشن :)

نظر شمام محترم »))

♥ محجبه ♥
قشنگه :)

مرسی ^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان