پرنده و درخت


تو چه ساده ای و من، چه سخت

تو پرنده ای و من، درخت

آسمان همیشه مال توست

ابر، زیر بال توست

من ، ولی همیشه گیر کرده ام.

تو به موقع می رسی و من ،

سالهاست دیر کرده ام

nilufar ۱۱ ۱۱
ح... امید
قابل ِ تحسینه
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
عاااااااالییییییییییییییییییییییییییی

مرسی عزیزم 

طاها میرویسی
:(
سادگی

هرچی میکشیم از سادگی هامونه

آرین :)
:)

آرین :)

نرگس جهانبخشی
عالی بود
دنبال شدید

دنبالتون کردم

yasi adkd
عالی بود :)

فدات یاسمن جون :)

همدم تنها
خب شب زود بخواب
صبحانه زود پاشو برو ☺

این لبخند رو با کدوم دکمه کیبورد میشه گذاشت؟ 

فایده ای نداره خیلی فاصله داریم باهم

Lady cyan ※※
دنبال شدی:-)

ممنون

مهدی مهدوی
لایک.
majedeh kandezi
زیبا بود

^_^ 

مهدی مهدوی
احسنت.
مطالب زیباییست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان